Ezt erősítette meg a hálók felhelyezésén kívül kivitelezéssel is foglalkozó NM Outdoor ügyvezetője, Németh Miklós is. Ritka az olyan eset, hogy valaki három teljes hónapra bérelne, az egy hónap tekinthető általánosnak. Az ügyvezető az árakról nem nyilatkozott, mivel igen jelentős a szórás méret és hely tekintetében. Annyit azonban elárult, egy homlokzat rendbe tétele átlagosan 8 és 20 millió forint között van, ám akadt már 25 millió forintos munkájuk is. Az árat növelheti az esztétikailag igényesebb megoldás, az architektúra alkalmazása is. Ebben az esetben a reklám két oldalán a homlokzat képe látható a hálón. Németh megemlítette, hogy Prága ugyanilyen "hálós" szisztémával lett felújítva, így nem érti, miért tartott oly soká' a hazai szabályozás bevezetése.
Védőháló, a "mennyei áldás"[ajanlo=422][igazitas=right/] A hosszú késlekedés egyes vélemények szerint 300 millió forintjukba került a fővárosi társasházaknak, így nem csoda, ha a közös képviseletek is fellélegeztek a döntés megszületésekor. Egy hatodik kerületi közös képviseletnél az mfor.hu kérdésére elmondták, hogy igen nehéz előteremtenie a házaknak a pályázatokhoz szükséges önrészt, így minden reklámháló szinte "mennyei áldás".
A lehetőséggel azonban csak a valóban jó helyen lévők élhetnek, a többségnek más megoldás után kell néznie. A közös képviselet a legritkább esetben kilincsel hirdető után, inkább a vállalatok jelentkeznek vagy a képviseletnél - felújításra váró ház után érdeklődve - vagy közvetlenül a társasháznál. Volt már arra is példa, hogy a lakók vetették fel a reklám ötletét, s a vérmes reményeket sokszor hűtötte le a tapasztalt közös képviselő, a ház rossz fekvésére hivatkozva.
Nemigen tudtak konfliktusról beszámolni sem a vállalatok, sem a közös képviselet. A szép ház közös érdek, amit a tulajdonosok gyorsan belátnak. Egy-két elégedetlenkedő ugyan mindig akad, de melyik 30-40 lakásos társasházban van egyetértés? Szigeti egy sajnálatos esetről mégis beszámolt, ahol a reklám felhelyezését hiúsította meg néhány lakó az utolsó pillanatban. Mivel a vállalatnak már lekötött szerződései voltak a reklámfelületre, így beperelte a társasházat. A pereskedés még mindig tart.
Istvánko Viktória Menedzsment Fórum