A dba német légitársaság szerdán több százezer repülőjegy-kupont értékesített az Aldi Süd kiskereskedelmi üzletlánc közvetítésével. A vállalat 30 millió eurós többletforgalmat vár az akciótól.
[ajanlo=318][igazitas=left/]"Úgy viszik a repülőjegy kuponokat, mint a cukrot" - fogalmazott a dba szóvivője. Számos üzlet előtt már nyitás előtt tolongtak az emberek. A társaság bízik benne, hogy az elkövetkező napokban sikerül eladnia mind az 565 ezer kupont - számol be az MTI. A jegyeket 49,99 eurós egységáron értékesítik.
Korábban már a német vasutak és az Air Berlin diszkont légitársaság is értékesített különleges akció keretében jegyeket szupermarketekben, a Tescóban és a Pennyben. Mint ismert, Magyarországon a Tesco és a Wizz Air kezdett hasonló akcióba: az ország 42 hipermarketjében lehet a low cost cég repülőjegyeihez hozzájutni. Az értékesítést egy háromhetes tesztperiódus előzte meg a társaság három áruházában - írta korábban a Menedzsment Fórum.
A Lufthansa számos belföldi járata jegyárainak csökkentésével reagált a dba akciójára. A cég összesen 900 ezer belföldi retúr jegyet 99 eurós áron kínál. Ez azonban nem csökkentette a dba jegyei iránti keresletet - véli a dba szóvivője.
Egyes Aldi-üzletekben néhány óra alatt elkelt az összes jegy. Néhány vásárló többször is sorba állt, mivel fejenként nyolc jegyre volt korlátozva az eladható mennyiség. A vevők közül 20 ezren délig már be is váltották kuponjaikat jegyfoglalásra.
Mint ismert, az Aldi keménydiszkont-lánc Németországban a Lidl legnagyobb vetélytársának számít. A csoport már hazánkra is szemet vetett, és - sajtóértesülések szerint - 2006 végén vagy 2007 elején nyithatja meg első egységeit itthon.
Menedzsment Fórum
Beindult a fapados jegyüzlet a hazánkba készülő diszkontláncnak
A dba német légitársaság szerdán több százezer repülőjegy-kupont értékesített az Aldi Süd kiskereskedelmi üzletlánc közvetítésével. Számos üzlet előtt már nyitás előtt tolongtak az emberek. A vállalat 30 millió eurós többletforgalmat vár az akciótól.