2002. július 22. 13:27

Befejeződött a Brau Union Hungária Rt. image kampánya, amely a megújult formájú Gösser üveg bevezetését tűzte ki célul. A red-stars.com Hungary által gondozott kampány újszerű eszköznek köszönhetően nagy sikerrel zárult.

A klasszikus csatornákon keresztül is kommunikált kampányt internetes megjelenés erősítette, ahol a közterületi és televíziós elemeket felhasználva, a kampányidőszakokat és súlyokat egyeztetve tökéletes összhangú, integrált kampánynak lehettünk szemtanúi. A red-stars.com Hungary által készített internetes reklám a figyelem felkeltésére épült, a kreatív anyagokon a halovány Gösser üveg a kurzort követte, és csak akkor vált teljesen láthatóvá, amikor valaki néhány másodpercig mozgatta az egeret a hirdetés felett.

A kiváló eredményekkel zárult kampány megmutatta, hogy az internet kiválóan használható image-kommunikációs célokra, hiszen a hirdetést megtekintők több mint 30%-a szándékosan a hirdetés fölé mozgatta az egerét. A szokatlan méretű - gyakran a weboldalak teljes jobb oldalát elfoglaló - hirdetések nem vezették félre a látogatókat, elsősorban méretük, feltűnő grafikájuk és a különleges technikai megoldás (kurzorkövető Gösser üveg a hirdetésen belül) miatt vonzották a látogatók figyelmét.