A számítástechnikai eszközöket forgalmazó cég stratégiaváltását a hazai kiskereskedelmi piac gyenge első fél éve indokolta, emiatt több, jelentős cég is megszűnt. Az előző év azonos időszakához képest tíz százalékkal volt kisebb a forgalom idén az üzletláncnál, mely kisebb mértékű, mint a teljes hazai piac visszaesése.
A stratégiaváltás ellenére a cég idén folytatta terjeszkedését, eddig két új üzletet nyitottak, 18-ra növelve boltjaik számát. A vállalat a tervek szerint idén még további három üzletet nyit Debrecenben, Békéscsabán és Nyíregyházán. A cég az idei évre tervezett külföldi megjelenését is elhalasztotta, így jövőre nyílik meg első Szlovákiai boltja.
A társaság a jövőben nagyobb hangsúlyt fektet a lakossági és vállalati ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások bővülésére. A Bluefish tárgyalásokat folytat a HP-vel és az LG-vel arról, hogy saját szervize ezen vállalatok márkaszervizeként működhessen.
A cég a tavalyi 2,2 milliárd forintos forgalmat tervezi idén megismételni, ami nem lehetetlen, mivel a megszűnt kereskedőktől a karácsonyi forgalom egy része átkerül hozzájuk, számolt be a Világgazdaság.
Bel- és külföldön is terjeszkedik a Bluefish
Piaci részesedésének növelésére törekszik idén a Bluefish Computers Kft. ellentétben a korábbi gyors területi terjeszkedési terveivel, tájékoztatta a Világgazdaságot Kertész Csaba ügyvezető igazgató.