1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az olasz érdekeltségű Candy márka kicsit késve, 2002-ben érkezett meg a magyar háztartási készülékek piacára. A vállalat két év múlva már 1,2 milliárd forintos bevétellel számolt, ami a hazai piac közel három százalékát jelenti, írja a Világgazdaság.

[ajanlo=240][igazitas=left/]A hétezer főt foglalkoztató Candy olasz családi vállalkozás mára Európa ötödik legnagyobb fehérárugyártója lett. 2004-ben az éves termelés elérte az 5,6 millió darabot, a cég árbevétele egymilliárd euróra duzzadt. A társaság a Candy márkán kívül a magyar piacon a Hoover porszívóval van még jelen, melyet 1995-ben vásárolt meg a korábbi angol-amerikai tulajdonostól.

A Candy Hoover Hungary Kft. a jelenlegi háromról tíz százalékra tervezi növelni részesedését a hazai fehérárupiacon. Mindezt annak ellenére ígéri a társaság, hogy a piac jelenleg mélypontot van, az első negyedévben a forgalom közel hatodával csökkent. Ám a Candy optimista, mert még mindig egymillió készüléket vásárolnak évente Magyarországon.

A cég egy kelet-európai üzemmel rendelkezik Csehországban, Podboranyban, ahol hűtőgépeket és fagyasztókat állítanak elő, számolt be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!