1p

A kínai hatóságok annyira zokon vették a sportszergyártó óriás egyik friss reklámfilmjét, hogy betiltották a hirdetés további sugárzását. A lépés komoly veszteséget jelenthet a Nike-nak, hiszen Kína a térség kulcsfontosságú piaca.

[ajanlo=87][igazitas=left/]A támadások kereszttűzébe került filmben a Nike reklámarca, a kosárlabdasztár LeBron James meggyilkol egy kung-fu mestert és egy sárkányt is. A sportszergyártó ugyan bocsánatot kért a film miatt, ám az ünnepi értékesítésben az előrejelzések szerint a hirdetések hiánya éreztetni fogja hatását.

Az eset a gyártóról kialakult képet rossz irányba befolyásolta, s ezt a konkurensek igyekeznek majd kihasználni a következő időszakban, vélekedtek az AP hírügynökség által megszólaltatott elemzők.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!