Míg 2002-ben mindössze 4 milliárd forintot költöttek az interneten a magyar vásárlók, addig ez az összeg az idén várhatóan eléri majd a tízmilliárd forintot. A kényelmes vásárlási lehetőség mellett szinte valamennyi internetes üzlet különböző akciókkal, kedvezményekkel készült az idei karácsonyra.
[ajanlo=87][igazitas=left/]Az eBolt internetes áruházban a legnépszerűbb terméknek az idén a DVD-lejátszók bizonyultak, de sokan vásároltak digitális fényképezőgépet is. Összességében pedig mintegy 30 százalékkal nagyobb forgalmat bonyolítottak, mondta el a lapnak a főként elektronikai cikkeket árusító üzlet munkatársa, amelynek teljes éves forgalma szintén 30 százalékkal, 450 millió forintra nő. A tavaly 600 millió forint körüli forgalmat elérő Fotexnet internetes áruház a logisztikai nehézségek miatt átalakításokat tartott szükségesnek. Emiatt várhatóan a következő év márciusáig szünetelteti tevékenységét, írja a Világgazdaság.
Bevásárlóroham az internetes áruházakban
A hagyományos üzletekben való sorban állás helyett egyre többen választják Magyarországon is az online áruházak oldalain való böngészést. Az üzemeltetők szerint forgalmuk mintegy egyharmadát a karácsony előtti másfél hónapos időszakban érték el, számol be a Világgazdaság.