Logójával ellátott gördeszkákat és bicikliket kezd forgalmazni a McDonald's, amelyek révén a hamburgerekkel és sült krumplival felszedett kilók leadására szeretné ösztönözni a gyerekeket.
[ajanlo=221][igazitas=left/]A vállalat kabalabohóca által is népszerűsített, McKids márkanéven futó sportszereket 2006-ig dobják majd piacra világszerte, bár már most is árulják azokat néhány helyen. Larry Light, a cég marketing-igazgatója szerint az új termékek sokban hozzájárulhatnak ahhoz, hogy az emberek a mozgást szórakozásnak fogják fel - írja a USA Today.
A McDonald's elszántan küzd a világszerte róla kialakult kép ellen, mely szerint az általa forgalmazott ételek egészségtelenek és hízlalóak. Ennek jegyében a vállalat már korábban átalakította a gyerekeknek szánt Happy Meal termékeit úgy, hogy a menüket szénsavas üdítő helyett tejjel, illetve burgonya helyett almaszeletekkel is lehessen kérni. A cég múlt héten bejelentette, hogy a társaság "arcát", Ronald McDonaldot, a bohócot is sportosabb megjelenésűvé alakítják.
Menedzsment Fórum
Biciklivel izzasztaná meg fogyasztóit a McDonalds
Logójával ellátott gördeszkákat és bicikliket kezd forgalmazni a McDonalds, amelyek révén a hamburgerekkel és sült krumplival felszedett kilók leadására szeretné ösztönözni a gyerekeket.