2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az idén kezdték alkalmazni a szubjektív fogyasztói reakciókat is tartalmazó marketing eszközt, amellyel nemcsak üdítőitalok, de biztosítási termékek is reklámozhatók, írja a Napi Gazdaság.

A szakértők becslése szerint az idei év online reklámköltéseinek értéke 6 milliárd forint körüli. Novák Péter, a Kirowski Rt. üzletág-igazgatója szerint az összeg duplájáról beszélhetünk ha a blog-marketingre, a vírus-marketingre és a microsite-okra fordított összeget is ide soroljuk. A szakértő szerint a jövőben dinamikus fejlődés várható az egyszerű, nem mozgó és az interaktív hirdetések piacán is. Előbbit üzenetkommunikálásra, míg utóbbit a fogyasztói kapcsolatok interaktívabbá tételére használják.

Még nem tudni, mennyire nyeri el a netezők tetszését a vírus-marketing. Novák szerint az önműködő reklámeszköz nagy ígéret, de fontos, hogy ne derüljön fény a szándékos jellegre. A vírus-marketing olyan megoldás, ami a modern száj-reklám egyik szülöttje, ennek köszönheti népszerűségét Uhrin Benedek is.

A blog-marketing kevésbé ötletorientált, itt a fogyasztó állításába vetett bizalom játszik nagy szerepet. A blogot a fogyasztási cikkeket gyártó cégek mellett biztosítótársaságok, távközlési cégek is használták már. Először it-cégek alkalmazták a megoldást: úgynevezett felvezető fejlesztők vették fel a kapcsolatot partnerekkel és potenciális ügyfelekkel. Így a beszélgetés során közölt információkat szubjektív módon értelmezték az ügyfelek, nem céges reklámként.

Novák szerint a blogok új és jól használható eszközei lehetnek a hirdetőknek. A tartalomszolgáltatóknak azonban kihívást jelentenek, mivel gyakran ilyen forrásokból elégítik ki a felhasználók a napi információszükségletet is, olvasható a Napi Gazdaságban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!