A mostani plakátot azonban tiltakozásul helyezte el a Contact-System Kft.
A viharos reklám szövege a következőképpen szól: "Budapest Főpolgármesteri Hivatal Vállalkozásfejlesztési és Vagyonkezelési Osztály, Varga Péter és a városképvédelmi bizottság mindent megtett, hogy ezt a házat ne újíthassuk fel” –A feliratot azon a József körúti épület homlokzatán látható, ahol korábban egy sörreklámnak köszönhetően zöldben pompázott a felújításhoz használt védőháló. A feliratot a társasház lakói és a homlokzatot felújító Contact-System Kft. írta alá. A főleg kültéri hirdetésekkel foglalkozó cég az ingatlan homlokzatának felújítását irányította, a mostani feliratot pedig azért tette ki, mert szerintük ezeket az elképzeléseket eltűrni és nem támadni kell – mondta lapunknak Bischof László ügyvezető.
A felújításra szánt 30 millió forintot a beállványozott épületre kifüggesztett sörreklámból teremtették elő, amely miatt a fent említett hivatalok az elmúlt tíz hónapban többször megbírságolták a társasházat. Bischof szerint az ingatlan homlokzatának felújítására jogerős építési engedélyük volt, s mivel be kellett állványozni az épületet, ezért döntöttek úgy, hogy nem a megszokott egyszínű védőhálót használják, hanem hirdetési felületként hasznosítják azt. Bischof hangsúlyozta, hogy a felújítás sem a fővárosi, sem a helyi önkormányzatnak nem került pénzébe, sőt a lakóknak sem kellett beszállnia a beruházásba. A társaság egyébként már keresi a helyet a következő hasonló beruházáshoz – tette hozzá az ügyvezető.
Botrány a Blaha Lujza téri sörreklám miatt
Újabb óriásplakátot raktak ki arra a Blaha Lujza téri épületre, amelyre korábban már kifüggesztettek egy sörreklámot, s a bevételéből felújították a társasház homlokzatát.