Az e-commerce a második negyedévben 3,7 százalékkal bővült, 10,24 milliárdos bevételt realizálva. Ez örvendetes emelkedés az első negyedéves 11,6 százalékos visszaesés után, amikor a forgalom 9,88 milliárd dollárt ért el.
A bővülés ellenére is csak elhanyagolható részt képviselnek az e-boltok a teljes kiskereskedelmi forgalomból. Jelenleg 1,3 százalékot tesznek ki a teljes értékesítésből, ami az előző negyedévhez képest 0,1 százalékkal nagyobb piaci részesedést jelent, és 2001 közepe óta az első negyedév, amikor növekvő piaci részesedésről számolt be az e-commerce.
A 3,7 százalékos bővülés azonban soványnak tűnik a szakértők szerint, ha összehasonlítjuk a teljes kiskereskedelmi forgalom 11 százalékos növekedésével.
Bővül az online kiskereskedelem
Az amerikai online kiskereskedők értékesítései az év második negyedévében tovább bővültek, miközben a teljes kiskereskedelem visszaesésről számolt be.