2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A São Paulo-i metró üzemeltetője az ALSTOM által vezetett konzorciumot bízta meg, hogy fejlessze a város 2-es számú metróvonalát. A cég részesedése a megbízásban 64 százalék.

[ajanlo=318][igazitas=left/]A társaság jelző- és vezérlőberendezéseket, középfeszültségű áramellátó hálózatot, valamint műszaki kiegészítő rendszereket és berendezéseket fog a Companhia do Metropolitano de São Paulo számára szállítani. A város 2-es metróvonalán a 3 új állomás szellőztetési rendszerének tervezéséről, szállításáról és beépítéséről is gondoskodik majd. E berendezések szállítására a cég - egy külön tenderen - megközelítőleg 4,6 millió euró értékű szerződésben kapott megbízást - áll a vállalat sajtóanyagában.

A tervek szerint az első 2,9 kilométert 2006 első felében adják majd át, a fennmaradó rész pedig ugyanazon év második felében készül majd el. São Paulo 2-es metróvonalát mintegy 280 000 utas használja naponta. A vonal meghosszabbítását követően az utaslétszám várhatóan napi 320 000-re emelkedik majd.

Az ALSTOM a São Paulo-i metrótársaság kiemelt ügyfele a metróhálózat megnyitása óta: eddig 654 metrószerelvényt szállított a dél-amerikai tömegközlekedési vállalat 2-es, 3-as és 5-ös vonalaira. A vállalat tervezte és gyártotta továbbá minden são paulo-i metróvonal jelző- és vezérlő berendezéseit.

A társaság Magyarországon is rendelkezik egy jelző-, és vezérlőberendezések információtechnológiai megoldásaira szakosodott leányvállalattal. A cég elsősorban vasúti jelzőberendezésekhez és utasinformációs rendszerekhez tervez szoftvereket, amelyeket az anyavállalat a kiemelt nemzetközi projektjeihez hasznosít.

Az ALSTOM pályázik a BKV M2-es metrótenderén is. A cég ugyanolyan szerelvények hozna Budapestre, mint amilyeneket Varsóban állított csatasorba az ottani üzemeltető, ahol először sikerült orosz típusú rendszeren újgenerációs metrót üzemeltetni - írta korábban a Menedzsment Fórum. A vállalat összesen 18 darab, egyenként 6 kocsiból álló szerelvény gyártására kapott 105 millió eurós megbízást a lengyel fővárostól, ahol a növekvő utasforgalom elkerülhetetlenné tette a meglévő metróvonal teljes körű felújítását és meghosszabbítását.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!