A társaság a médiapiaci trendek változása és a 18-26 év közöttiek televízióellenes magatartása miatt döntött a változtatásról. A Heineken ezzel szemben a nyomtatott és óriásplakát, illetve a buszokon berendezett mozgóbár kampányokra koncentrál. A világ negyedik legnagyobb sörgyártója továbbra is reklámozza a képernyőn a támogatott sporteseményeket és a nevével fémjelzett rögbikupát.
A problémák egyike az, hogy a tévétársaságok száma olyan nagyra nőtt, hogy nehéz elérni a célközönséget, ugyanis az a csatornák között ide-oda szörföl. Lejárt már annak az ideje, amikor garantálni lehetett, hogy a többség figyelme egyazon adásra irányul, nyilatkozta a társaság. A kihívás a Heineken számára az, miként tudja pozícionálni a hirdetéseit, hogy minél nagyobb célközönséghez eljusson. A cég szóvivője utalt arra, hogy bármikor visszatérhetnek a képernyőkre hirdetéseikkel.