1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A holland italgyártó cég, a Heineken jövő évtől nem reklámoz többé a nagy-britanniai televíziókban – írja a BBC.

A társaság a médiapiaci trendek változása és a 18-26 év közöttiek televízióellenes magatartása miatt döntött a változtatásról. A Heineken ezzel szemben a nyomtatott és óriásplakát, illetve a buszokon berendezett mozgóbár kampányokra koncentrál. A világ negyedik legnagyobb sörgyártója továbbra is reklámozza a képernyőn a támogatott sporteseményeket és a nevével fémjelzett rögbikupát.

A problémák egyike az, hogy a tévétársaságok száma olyan nagyra nőtt, hogy nehéz elérni a célközönséget, ugyanis az a csatornák között ide-oda szörföl. Lejárt már annak az ideje, amikor garantálni lehetett, hogy a többség figyelme egyazon adásra irányul, nyilatkozta a társaság. A kihívás a Heineken számára az, miként tudja pozícionálni a hirdetéseit, hogy minél nagyobb célközönséghez eljusson. A cég szóvivője utalt arra, hogy bármikor visszatérhetnek a képernyőkre hirdetéseikkel.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!