A Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont egyetlen év alatt közel 1400 rendezvénynek adott otthont és több, mint 300.000 embert üdvözölhetett látogatói között. Olyan márkák, mint a Telekom, a Pepsi, a Menedzser Praxis, és a Vodafone nem tévedhetnek, úgyhogy utána jártunk, hogy miben is rejlik a Lurdy titka az ingyenes parkoláson kívül.
A cég vezetőjével, Sándor Péterrel beszélgettünk a sikeres vállalkozásról.
Mióta vagytok a rendezvényközpontok piacán, és hogyan sikerült elérni, hogy ennyien bizalmat szavaztak Nektek?
2007 nyarán nyitottuk meg első két rendezvény termünket a Lurdy házban, ekkor még mindösszesen 400 négyzetméteren. Én úgy gondolom, hogy a sikerünk kulcsa az, hogy az évek során, helyszíneink értékesítésében és technikai kiszolgálásában mindvégig az ügyfélközpontúság, a maximális rugalmasság és pontosság állt a középpontban. A 2009-ben kezdődő gazdasági válság ellenére is, cégünk folytatni tudta beruházásait, fejleszteni tudta technikai hátterét és szinte évről évre növekedést tudott produkálni. Ennek eredményeképpen 2013-ra már közel 4000 négyezetméteren 10 különböző méretű konferenciateremmel és kiállító területtel, éttermekkel és közel 40 fős kiszolgáló személyzettel működtünk.
Tavaly nem akármilyen márkák és cégek választották a Lurdy Rendezvényközpontját. Mik azok a valós, megfogható érvek, amivel ide tudtatok csábítani ilyen nagy neveket?
Igen, és nagy megtiszteltetés számunkra, hogy olyan cégek tartották nálunk a rendezvényeiket, mint a Vodafone, a Lexmark, a CompLex kiadó, a Pepsi, a Telekom, és még sorolhatnám, illetve, hogy lehetőségünk nyílt rendszeresen helyszínt adni Expo-k számára is. Ezúton szeretném is megragadni az alkalmat, hogy megköszönjem mindazoknak, akik minket választottak és évről évre minket választanak rendezvényük helyszínéül.
Amivel meg tudtuk szólítani ezeket a cégeket és embereket, az többek között az, hogy az évek során komoly szakmai tapasztalatra és kapcsolatokra tettünk szert a rendezvényszakmán belül. Így szinte minden területen segítséget tudunk nyújtani egy rendezvény megvalósításában. Legyen szó berendezés, hang- és fénytechnika bérlésről a textil/virág dekoráción keresztül a többszáz fős catering szolgáltatásig. Itt fontos kiemelnem, hogy cégünk tevékenysége 2012 januárjától tovább bővült több étteremmel a Lurdy házon belül és így lehetőség nyílt rá, hogy a hozzánk látogatók számára teljes körű catering szolgáltatásokat is biztosítani tudjunk.
Mik a legnagyobb előnyeitek?
A 10 különböző méretű, teljes hang és vetítés technikával felszerelt rendezvénytermünk révén a nagy választékban mindenki megtalálja a számára megfelelőt mind méretben, mind felszereltségben. A helyszín könnyen megközelíthető autóval és tömegközlekedéssel egyaránt, ráadásul a parkolás is ingyenes a rendezvények ideje alatt. A Lurdy házban pedig 11 étterem közül választhatnak látogatóink, és a rendezvény résztvevői a szünetekben könnyedén elintézhetik minden napos dolgaikat, mivel a házban megtalálható posta, gyógyszertár, élelmiszerüzlet, és mobil szolgáltatók is. Amire még nagyon büszkék vagyunk, hogy ez egy családi vállalkozás, így kedves feleségemmel és két fiunkkal nap mint nap közösen őrködünk afelett, hogy minden a legnagyobb rendben menjen. Ha nem lennék elfogult, akkor is nyugodt szívvel ajánlanám minden rendezvényszervezőnek a Lurdy Konferenciaközpontot.
Minket meggyőztetek, a ház hangulata, a nagy választék a szolgáltatásaitok terén, a felszereltség, a szakmai tapasztalatotok és a végtelen segítőkészségetek mellett nem csoda, hogy ennyien mellettetek döntöttek. Sok hasonló sikert kívánok a jövőben Nektek!
Köszönjük szépen, és ezúton is szeretném arra bátorítani a kedves rendezvényszervezőket, hogy forduljanak bátran és bizalommal hozzánk!
(X)