A regionális koordináció célja, hogy elősegítse a McDonald's minél hatékonyabb és eredményesebb működését a térségben. "Minden piacon van, amit a helyi ügynökség nagyon jól meg tud oldani, de emellett szükség van egy regionális szintű együttműködésre is, hogy igazán hatékony tanácsadói tevékenységet végezzünk a reklám és marketing területen, csakúgy, mint kreatív és kutatási téren. A regionális koordinációnak az is feladata, hogy felismerje a szinergia lehetőségeit, és segítsen életre hívni azokat." - mondja Paul Criveanu, ügyfélkapcsolati igazgató.
"A McDonald's-nak számos, az egész Közép-Európai régiót átfogó projektje van. A DDB Budapest számára ez a koordinációs szerep azt jelenti, hogy ezek között a korábbiakhoz képest több olyan projekt lesz, amit a budapesti iroda fog kidolgozni". A koordinációs feladatokat Richard Sandor (33) nemzetközi ügyfélkapcsolati igazgató látja el. Richard a kanadai Vancouverben született, ahol a Palmer Jarvis DDB munkatársaként többek között a McDonalds is ügyfele volt. Richard a British Columbia Egyetemen folytatott tanulmányokat nemzetközi kapcsolatok szakon (BA fokozat), illetve a McGill Egyetem marketing szakán szerzett képesítést. Richard előzőleg a DDB Dublin munkatársaként két éven át ügyfélkapcsolati igazgatóként irányította a McDonald's írországi reklám tevékenységét.
Budapestről koordinálják a McDonalds kommunikációját
A McDonalds szeptember 1-től, kiemelkedő kreatív és ügyfélkapcsolati munkájának elismeréseképpen a DDB Budapestet nevezte ki közép-európai kommunikációját koordináló regionális központi ügynökségévé.