"Az akció az egyidőben futó offline kampány stratégiai és vizuális mondandójára építkezett. A teaser jellegű üzenet úgynevezett "forma pop-up" („shaped pop-up”) megvalósítása átlagosan 52%-os átkattintási arányt produkált, mely valószínűleg rekordot ír a hazai online marketing történetében. Az interneten klasszikusnak számító "hibaüzenet-banneres" műfaj a fent említett új kreatív forma alkalmazása és az offline megjelenésekkel történő harmonizálás által tudott új tartalmat nyerni és igen hatékonyan teljesíteni. Mindemellett ez a viszonyszám nem csak médiasikert jelent, hiszen - a visszajelzések szerint - az értékesítések is az elvárt növekedés felett teljesítettek a reklám hatására." - mondta Soós Gergely stratégiai igazgató.
"Természetesen tisztában voltunk azzal a ténnyel, hogy a pop-up reklámok nem megfelelő használata zavarhatja a felhasználókat. Nem véletlen tehát, hogy a kampány nagyon szoros targetálási kritériumok mellett került megvalósításra. A reklámok kizárólag este 6 és reggel 8 óra között jelentek meg, hiszen az üzenet elsődleges célcsoportja a kedvezményes időszakot használó internetezők voltak. Mindemellett egy weboldalon a reklám egy látogatónak egy napon belül csak egyszer jelent meg, ezáltal kivédve az esetleges zavaró hatást. A megjelenések az [origo], a Habostorta, az RTL Online és a Korridor portálokon történtek." - tette hozzá a szakember.
CTR rekord a V-net kampányában
Az ActiveAgent által a szervezett V-net kampány rekord eredményeket produkált.A Vivendi Telecom Hungary online stratégiai és médiaügynökségi partnereként szervezett akció megdönthetetlennek látszó átkattintási arányt produkált.