2002. július 18. 12:55

Az ActiveAgent által a szervezett V-net kampány rekord eredményeket produkált.A Vivendi Telecom Hungary online stratégiai és médiaügynökségi partnereként szervezett akció megdönthetetlennek látszó átkattintási arányt produkált.

"Az akció az egyidőben futó offline kampány stratégiai és vizuális mondandójára építkezett. A teaser jellegű üzenet úgynevezett "forma pop-up" („shaped pop-up”) megvalósítása átlagosan 52%-os átkattintási arányt produkált, mely valószínűleg rekordot ír a hazai online marketing történetében. Az interneten klasszikusnak számító "hibaüzenet-banneres" műfaj a fent említett új kreatív forma alkalmazása és az offline megjelenésekkel történő harmonizálás által tudott új tartalmat nyerni és igen hatékonyan teljesíteni. Mindemellett ez a viszonyszám nem csak médiasikert jelent, hiszen - a visszajelzések szerint - az értékesítések is az elvárt növekedés felett teljesítettek a reklám hatására." - mondta Soós Gergely stratégiai igazgató.

"Természetesen tisztában voltunk azzal a ténnyel, hogy a pop-up reklámok nem megfelelő használata zavarhatja a felhasználókat. Nem véletlen tehát, hogy a kampány nagyon szoros targetálási kritériumok mellett került megvalósításra. A reklámok kizárólag este 6 és reggel 8 óra között jelentek meg, hiszen az üzenet elsődleges célcsoportja a kedvezményes időszakot használó internetezők voltak. Mindemellett egy weboldalon a reklám egy látogatónak egy napon belül csak egyszer jelent meg, ezáltal kivédve az esetleges zavaró hatást. A megjelenések az [origo], a Habostorta, az RTL Online és a Korridor portálokon történtek." - tette hozzá a szakember.