1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A DoubleClick decemberben megszűntette "emelt szintű" célzott hirdetéseket kínáló szolgáltatását. Sokan most azt találgatják, hogy vajon mindez csak a hirdetési hálózat nehézségeivel magyarázható, vagy a célzott hirdetések "műfaja" bizonyult működésképtelennek.

A nézet nem új, sokan fogalmaztak meg hasonló kritikát a "másik oldallal", szintén nagy tömegű adattal dolgozó
e-CRM-mel kapcsolatban is. Több szakértő is úgy látja, hogy mai feltételek mellett még nem lehet olyan pontosan célzó rendszert kiépíteni, amely lehetővé tenné a befektetések reális megtérülését.

A Jupiter Media Metrix szakértője az "átmeneti nehézségek" ellenére is állítja, hogy hiba volna lemondani a targetálásról, hiszen éppen ez az egyik legfontosabb jellemzője az internetes hirdetéseknek. Az "Intelligent Targeting" tesztelésében közreműködő egyik szakember éppen azt állítja, hogy nem lemondani kell a célzásról, hanem még pontosabbá kell tenni azt. A hirdetők ugyanis azért utasították el ezt az eljárást, mert az eredmények nem voltak eléggé meggyőzőek.
Várjuk a következő lövést.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!