Idén ősszel a gyermekekre, a gyermekek egészséges táplálkozására koncentrál a Rauch Hungária Kft. A napokban kerül az üzletekbe a 2-11 éves gyermekek igényei szerint kifejlesztett YIPPY gyümölcslé termékcsalád.
A 8 alapvető vitamin mellett kalciumot is tartalmazó gyümölcslevek tartalmukban és formájukban is egyedülállók a piacon. A kis jegesmaci, Yippy által kínált gyümölcslevek azonban nem csak a termékeket fogyasztó gyermekek megfelelő, egészséges táplálkozását segítik: a termék bevezetésének első három hónapjában minden egyes eladott doboz árából 2 forintot a Rauch Hungária Kft. a Gyermekétkeztetési Alapítvány javára, a rászoruló gyermekek étkeztetésére ajánl fel.
A terméket a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége is ajánlja. A Rauch a jótékonysági akcióval és az új termék bevezetését kísérő kommunikációval egyaránt arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy a gyermekek egészséges táplálkozása kiemelten fontos a később felnőttkorban jelentkező, táplálkozással összefüggő betegségek kialakulásának megelőzésében.
Charity akcióval összekötött kampány a Rauchtól
Idén ősszel a gyermekekre, a gyermekek egészséges táplálkozására koncentrál a Rauch Hungária Kft. Új termékének kampányában a cég a Gyermekétkeztetési Alapítványt támogatja.