Az Arany Ászok április elején charity kampányt indított, amely a típusra jellemzően nemcsak fogyasztást kívánja ösztönözni, hanem felvállal társadalmilag fontosnak tartott ügyet is, jelen esetben a magyar futball jövője mellett is kampányol.
A "Legenda egyszer folytatódik..." címmel futó reklámsorozat nemcsak az Arany Ászok nyári kupakgyűjtő akcióját hirdeti, hanem egyben a magyar futball jövője mellett is kampányol. A kampány április elejétől június végéig tart.
A kampányt a Dreher Sörgyárak megbízásából a Human Telex BTL és Integrált Kommunikációs Ügynökség tervezte és szervezte, a reklámfilmet a FilmPositive produkciós céggel készítették. A médiafeladatokat a Dreher márkák médiaügynöksége, a MindShare látta el, a POS anyagokat a Dreher saját beszerzési osztálya és a Human Telex közösen gyártatta.
Charity kampány az Arany Ászoktól
Az Arany Ászok április elején charity kampányt indított, amely a magyar futball jövője mellett is kampányol.