A konvergens hang- és adathálózat támogatja a gyógyszergyártó egész Dániára kiterjedő üzleti tevékenységét. A tervek szerint két év alatt megtérülő beruházás nyolc hónapot vesz igénybe, ezealatt 12 ezer IP-telefont és 25 ezer hálózati portot fognak telepíteni - áll a cég sajtóanyagában. Sune Andersen, a Novo Nordisk informatikai leányvállalatának alelnöke szerint a fejlesztésnek köszönhetően nagymértékű költségmegtakarítás érhető el.
[ajanlo=240][igazitas=left/]A konvergens hálózaton számos olyan alkalmazást vezetnek be, amelyek a munkavégzés hatékonyságát és a munkatársak mobilitását támogatják. Az IP telefonrendszer "extension mobility" (mellékállomás mobilitás) funkciója révén a munkatársak bármely készülékről elérhetik saját beállításaikat és üzeneteiket. A vállalati telefonkönyvet, valamint a munkatársak jelenlétét és elérhetőségét követő Netwise szolgáltatást teljes mértékben integrálták a Microsoft Outlook naptár- és e-mail-alkalmazásaival.
A fejlesztés során a Cisco Gigabit Ethernet technológiája segítségével tízszeresére növelik a hálózat kapacitását. A hálózat biztonságáról a Cisco önvédelemre képes hálózata és a Network Admission Control program gondoskodik.
"A vállalatok Európa szerte kezdik felismerni, hogy nyomós üzleti érvek szólnak a hang- és az adatátviteli rendszerek konvergenciája mellett" - mondta Tim Stone, a Cisco Systems IP-kommunikációért felelős igazgatója. "A Novo Nordisk konvergenciaprojektje egyértelműen jelzi, milyen mértékű megtakarítás érhető el ma az IP-telefónia bevezetésével" - tette hozzá Stone.
Menedzsment Fórum
Cisco IP-telefónia hálózat létesül a Novo Nordisknél
A cukorbetegség kezelésére specializálódott egészségügyi vállalat, a Novo Nordisk a Cisco együttműködésével nagyszabású hálózatfejlesztést hajtott végre dániai központjában. A vállalat hálózati konvergenciát célzó projektjének keretében a legnagyobb IP-telefónia rendszert valósítja meg a világ gyógyszeripari vállalatai körében.