2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Garantáltan jó minőségű ügyfélkörhöz jutnak a bankok az egyre inkább terjedőben lévő co-branded kártyák révén. A műanyaglap az ügyfél számára könnyebben elérhető, díjszabása azonban nem sokban tér el a hagyományos kártyáktól, írja a Világgazdaság.

[ajanlo=309][igazitas=left/]Megnőtt a hitelintézeti piacon a co-branded hitelkártya-konstrukciók száma, ami nem csoda, mivel ilyen esetben kisebb a kockázat, az utcáról betévedő kártyabirtokos-jelölttel szemben. A termékek egy adott ügyfélkörnek könnyített, minimális korlátokat szabó feltételekkel, általában munkáltatói igazolás bekérése nélkül is felajánlhatók.

Az Opel gépkocsit vásárlók Opel Hitelkártyájukhoz CIB Bank szolgáltatásokat vehetnek igénybe, míg a Citibank a T-Mobile-lal és a Shell-lel közösen árulja hitelkártyáját. A Citibank 51 napos, kamatmentes periódussal kínálja műanyag lapjait, amikhez négy társkártya is igényelhető.

Az OTP Bank a Multipont programban résztvevőknek kínál hitelkártyát, amely a megfelelő helyeken használva pontgyűjtőként is funkcionál. A legújabb kártya augusztusban kerül piacra a T-Mobile és a Budapest Bank közös plasztiklapjával az internetes vásárlásokra használható M-commerce számla egyenlege közvetlenül feltölthető, olvasható a Világgazdaságban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!