[ajanlo=309][igazitas=left/]Megnőtt a hitelintézeti piacon a co-branded hitelkártya-konstrukciók száma, ami nem csoda, mivel ilyen esetben kisebb a kockázat, az utcáról betévedő kártyabirtokos-jelölttel szemben. A termékek egy adott ügyfélkörnek könnyített, minimális korlátokat szabó feltételekkel, általában munkáltatói igazolás bekérése nélkül is felajánlhatók.
Az Opel gépkocsit vásárlók Opel Hitelkártyájukhoz CIB Bank szolgáltatásokat vehetnek igénybe, míg a Citibank a T-Mobile-lal és a Shell-lel közösen árulja hitelkártyáját. A Citibank 51 napos, kamatmentes periódussal kínálja műanyag lapjait, amikhez négy társkártya is igényelhető.
Az OTP Bank a Multipont programban résztvevőknek kínál hitelkártyát, amely a megfelelő helyeken használva pontgyűjtőként is funkcionál. A legújabb kártya augusztusban kerül piacra a T-Mobile és a Budapest Bank közös plasztiklapjával az internetes vásárlásokra használható M-commerce számla egyenlege közvetlenül feltölthető, olvasható a Világgazdaságban.
Co-branded kártyával csalogatnak a bankok
Garantáltan jó minőségű ügyfélkörhöz jutnak a bankok az egyre inkább terjedőben lévő co-branded kártyák révén. A műanyaglap az ügyfél számára könnyebben elérhető, díjszabása azonban nem sokban tér el a hagyományos kártyáktól, írja a Világgazdaság.