2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egye népszerűbbé válik a Cross-channel Marketing, az új csatornák, és a régiek aktívabb, kreatívabb használatával. A módszer azonban nem tökéletesek, az egyes cégek azonban hibákat követnek el, így a különböző csatornák egyidejű használatából származó szinergiák elvesznek.

Kizárólag a direkt mailek esetén sikerült pozitív eredményt tapasztalnom. Az eseteknek csak a 8 százalékában nem találtam meg a kapcsolódást a brossura ígérete és a web site tartalma között. Az esetek 92 százalékában azonban harmonikusan kapcsolódott a szóróanyagok és az internetes tartalom mondandója. Ez már-már telitalálat.

Természetesen a házi elemzés semmiképp sem nevezhető átfogónak. A kiválasztott és megvizsgált csoport szakmailag megkérdőjelezhető mintát alkot. Az igazi egy széleskörű mintavételen alapuló globális vizsgálat lenne. Ettől függetlenül a rövid szummázás az lehet, hogy az olyan típusú csatornák, mint a hirdetőtáblák, vagy a sugárzott, broadcast csatornák nem tudják a megfelelő lehetőségeket kínálni az internetes oldalakhoz kapcsolódva, mint amit a cross-channel brand szinergia megkíván.

Mindezek az ellenvetések arra mindenesetre jók, hogy elgondolkodjunk, hol érvényesíthető valójában a szinergia. Miért tűnik már-már megoldhatatlan lehetőségnek oly sok brand esetében megtalálni a szinergiát a csatornák között. Egy nagy rakás energiát (, hogy a pénzről nem is ejtsünk szót) ölünk az online, az offline és a vezeték nélküli világban való jelenlétre, miközben elfelejtjük összekapcsolni ezeket az elemeket.

Persze nem lehetetlen vállalakozás a hatékonyság 35 százalékos növelése. Gondoljunk csak a totális kommunikációra, amely már bizonyította létjogosultságát az egyedi csatornákkal szemben. Valószínűleg nincs senki aki kizárólag csak tv-t nézne, rádiót hallgatna vagy újságot olvasna. Az emberek tehát több csatornán keresztül elérhetők. Ha ezt le tudjuk vetíteni a munkánkra, és alkalmazni tudjuk a brand és csatorna stratégiánkban, az már rövid távon is kifizetődő lesz.


Cross-channel Marketing
Népszerű promóciós taktika, amely szerint a cég egyik értékesítési csatornáját felhasználja a másik népszerűsítésére. Jellemző példa, amikor az interneten erősítik offline üzletüket cégek, vagy amikor internetes címük megjelenik az offline katalógusukban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!