Míg a dohánygyárak egyre kevésbé vannak jelen a Sziget Fesztiválon, az egyik legnagyobb hipermarket épp az idei, szerdán kezdődő rendezvényen bont vitorlát. A jövőben a szponzorok listájára az autógyárak is felkerülhetnek.
[ajanlo=474][igazitas=left/]A költségek és a fellépők nemzetközi ázsióját tekintve is minden korábbinál nagyobb szabású lesz a hivatalosan szerdán kezdődő Sziget Fesztivál - írja a Napi Gazdaság. A cégeknek is egyre fontosabbá válik a szigetes jelenlét, még a dohányszektor képviselői is igyekeznek megtalálni a módját, hogy megfeleljenek az EU-s követelményeknek, mégis jelen legyenek a fesztiválon.
Ezzel együtt az elmúlt években drasztikusan - 100 millió forint körüli összeggel - csökkent a dohánygyáraktól származó támogatás, s erre csak rátett egy lapáttal a dohányreklámokat tiltó július 31-én életbe lépett uniós rendelet. A kiesés azonban pótolható, más szektotok képviselői egyre inkább felfedezik a nagyszabású rendezvényben rejlő lehetőségeket.
Az idén többek között a Tesco is kivonul a Szigetre, az áruházlánc három 24 órán át nyitva tartó, négy kasszával üzemelő boltot létesít. A rendezvény fő támogatóinak árui a Tescókban is Sziget-áron lesznek kaphatók. A K&H révén a bankszektor szintén jóval erőteljesebben képviselteti magát. A rendezők szerint idővel az autógyártók is felbukkanhatnak a szponzorok között, erre azonban a szervezők szerint még 3-4 évet várni kell.
A rendezvényen 74 italokat és 45 különböző ételeket árusító hely várja a tömeget, valamint további 80 árus, akik a legkülönbözőbb termékeket kínálják. Az élelmiszer-árusítók helypénzt fizetnek, az italárusítóknak a forgalomtól függően kell a zsebükbe nyúlniuk. Az ÁNTSZ 30 alkalmazottja napi 8 órában ellenőrzi a büféket.
A Szigeten az egy főre eső költés évről évre nő, így összességében a tavalyihoz mérten azonos vendégszámra, de kissé magasabb forgalomra számítunk - nyilatkozta Szarka László, a Dreher Rt. kommunikációs vezetője. A cég nem tart a Tesco megjelenésétől, mivel a hipermarket a főtámogatói státusznak kijáró kedvezménynek megfelelően csak a Dreher sörmárkáit - Arany Ászok és Dreher - árusítja majd - áll a Napi Gazdaságban.
Menedzsment Fórum
Csak egyfajta sört árul a Tesco a Szigeten
Míg a dohánygyárak egyre kevésbé vannak jelen a Sziget Fesztiválon, az egyik legnagyobb hipermarket épp az idei, szerdán kezdődő rendezvényen bont vitorlát. A jövő zenéje a Szigeten szponzoráció tekintetében az autógyárak lehetnek.