A cég jelenleg is árul hárompengés borotvát férfiak számára, a Mach3-at, villanyborotvához valót és hagyományos borotva formájában is. A rivális gyártó Schick pedig Quattro borotvájában már négypengés verzióval kecsegteti az erősebbik nem képviselőit a sima bőrért folytatott harcban.
A mostani ötpengés szőrnyíró Fusionnal kapcsolatban rózsás kilátásokat jósolnak az elemzők, pedig 1998-ban a Mach3 indulásakor még szkeptikusok voltak a szakértők. A terméket ráadásul 25 százalékkal feljebb pozícionálták árban, mint az addig nagyon sikeres SensorExcelt, ami top szériának számított a Gilette-nél. A Mach3 azonban látványosan tarolt és a BusinessWeek szerint jelenleg ezek a márkák - valamint a villanyborotvákhoz való M3Power - uralják az amerikai piac 34 százalékát, annak ellenére, hogy drága terméknek számítanak.
A Gilette komolyan számít arra: a Fusion megismétli a Mach3 sikerét. Az új termék mögött ugyanis komoly fejlesztői munka van, nem csupán a pengék száma nőtt, az egész borotválkozási mechanizmus más lett. "9000 emberen teszteltük a terméket, akik összehasonlíthatták a Quattróval és a Mach3-mal, és ők kettő az egy arányban a Fusiont választották" - mondta Péter Hoffman, a Gilette's Blades & Razors Div. elnöke. Reményeik szerint a Fusion három éven belül eléri az egymilliárdos forgalmat, megelőzve ezzel a csúcstartó Mach3-at is.