2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Mind a Bombardier, mind a Stadler továbbra is meg van győződve arról, hogy ajánlata minden szempontból kedvezőbb a másikánél. Az egyre szövevényesebb ár- és adatháború most újabb elemekkel bővült, a MÁV-Stadler szerződés életbe lépésére pedig jócskán várni kell, tudósít az mfor.hu.

Székely szerint a KDb szeptember első napjaiban hozhat döntést az ügyben. Amennyiben - korábbi két ítéletével ellentétben - nem semmisíti meg a határozatot, úgy a MÁV-Stadler szerződés legkorábban október közepén léphet hatályba, tette hozzá. Az ezt lehetővé tevő négy feltétel egyike, a finanszírozási szerződés megkötése ugyanis meglehetősen sok időt vesz igénybe. Arra még külön közbeszerzési eljárást kell kiírni, amit azonban csak a KDb ítélete után lehet megtenni.
A tendergyőztes cégnek hivatalosan a dokumentum hatályba lépése után 12 hónappal kell leszállítani az első két szerelvényt, és 24 hónapon belül mind a harmincat. A MÁV úgy véli, az első motorvonatok 2006 tavaszán érkeznek Magyarországra.

Dunai Zoltán, a Ganz Transelektro Közlekedési Rt. vezérigazgatója ezzel kapcsolatban korábban az mfor.hu-nak elmondta: "Mindent megteszünk azért, hogy minél hamarabb leszállíthassuk a vonatokat, de helyzetünk nem könnyű". Konkrét időpontot kedden sem kívánt közölni.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!