Patrick, a fiatalabb fivér (50) megvásárolja Gérardtól, a bátyjától a társasság 50 százalékát - jelentették be az érintettek. "Semmilyen ellentét nincs közöttünk, mindössze Gérard (52) szeretne kicsit visszavonulni" - közölte Patrick Pariente. Szakértők a társaság 50 százalékát több mint 200 millió euró értékűre taksálják. A fivérek 2003-ban 26 százalékát vásárolták vissza részvényeiknek a tőzsdén.

A márka értékesítése Franciaországban kismértékben visszaesett, ám nagyon jól szerepelt nemzetközi piacokon, hiszen 10 százalék feletti növekedést könyvelhettek el. Miután megnyitotta 52 boltját Oroszországban a Naf-Naf, most Dél-Amerikában terjeszkedik tovább. A vállalat tervei szerint a közeljövőben Kínában is megvetik a lábukat, még az idén szeretnék fogadni a vevőket az első üzletekben, írja a Le Figaro.
A francia boltok forgalmának visszaesése közel két éve tart. Mint a nagy francia világmárkák nagy részét -, mint a Kookai, vagy a Caroll -, a Naf-Nafot is a hetvenes években alapították. A társaság sikeresen felvette a kesztyűt a hasonló külföldi márkákkal (H&M, Zara, Gap és Mango). 1997-ben megvásárolta a Chevignon férfimárkát, mely folyamatosan fejlődik. A divatlánc forgalma 2005-ben meghaladta a 270 millió eurót.
Kapcsolódó anyagok:
Újabb üzletet nyithat a Zara
Nem jött be a kínai gyártás a Hennes and Mauritznak