1p

A Tuborg sörök júniustól új üvegben kerülnek forgalomba. A változáshoz kapcsolódó kampányt a Human Telex viszi.

Az új csomagolás sajátossága az ún. Twis-off technológiájú kupakban rejlik, a Tuborg-os palackok mostantól tekeréssel nyitható formában kerülnek forgalomba. Ez a megoldás ma még egyedinek számít a hazai piacon, mivel a Tuborg-on kívül mindössze két márka kínál ilyen üvegeket. A megújult termékek bevezető kampányát a Human Telex jegyzi. A kreatív tervezést is magában foglaló megrendelést az ügynökség a Dreher Sörgyárak Rt.-vel fennálló megbízási szerződés keretein belül kapta. A kommunikációs kampányban üvegnyak-címke, horeca asztali attrap, padlómatrica és sajtóhirdetések kapnak szerepet.

A sajtókampány egyediségét a megjelenő hirdetések perszonalizált formája adja. A kettős szlogenből ugyanis a női magazinokban a "Most Anya csavar", míg a férfiakat célzó médiumokban a "Most Apa csavar" forma jelenik meg.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!