Az új csomagolás sajátossága az ún. Twis-off technológiájú kupakban rejlik, a Tuborg-os palackok mostantól tekeréssel nyitható formában kerülnek forgalomba. Ez a megoldás ma még egyedinek számít a hazai piacon, mivel a Tuborg-on kívül mindössze két márka kínál ilyen üvegeket. A megújult termékek bevezető kampányát a Human Telex jegyzi. A kreatív tervezést is magában foglaló megrendelést az ügynökség a Dreher Sörgyárak Rt.-vel fennálló megbízási szerződés keretein belül kapta. A kommunikációs kampányban üvegnyak-címke, horeca asztali attrap, padlómatrica és sajtóhirdetések kapnak szerepet.
A sajtókampány egyediségét a megjelenő hirdetések perszonalizált formája adja. A kettős szlogenből ugyanis a női magazinokban a "Most Anya csavar", míg a férfiakat célzó médiumokban a "Most Apa csavar" forma jelenik meg.
Csavartak egyet a Tuborgon
A Tuborg sörök júniustól új üvegben kerülnek forgalomba. A változáshoz kapcsolódó kampányt a Human Telex viszi.