Az új tévéreklámok egy átfogó kampány részét képezik, melynek során a Burger King dokumentálja a két szendvics harcát a felkészítő edzésektől a nagy eseményig, amikor is a két szendvics szemtől szembe megküzd egymással a világbajnoki címért.
Az első részt október 18-án vetítették az Egyesült Államokban, melyben bemutatkozott a két főszereplő, Tendercrisp (TC) és Spicy, a most bemutatandó szpot pedig a két szendvics ringbe lépését mutatja be az éleződő verseny közepette. Az amerikai fogyasztók ugyanis mindeközben lázasan szavaznak a cég internetes honlapján kedvencükre.
"A két világklasszis közti harc egyre élesebbé válik” – mondja a cég közleményében Russ Klein, a Burger King marketingigazgatója. "A szavazatok számából kitűnik, hogy a fogyasztók szenvedélyesen szeretik a Burger King csirkés termékeit. Most még fej fej mellett halad a két szendvics, de a helyzet egyik percről a másikra is változhat.”
A kampány indítása óta a Burger weboldalát 1,1 millióan látogatták, akik mind szavaztak kedvencükre. A verseny végeredményébe ezen kívül az üzletekben történő szendvicsvásárlás is beleszámít.
A végső megmérettetés egy teljes óráig tartó show keretében zajlik majd, melyet a magyar nézők is élőben követhetnek a www.chickenfight.com címen, közép-európai idő szerint november 6-án hajnali 4 órától.
(Menedzsment Fórum)
Csirkeszendvics-világbajnokságot közvetít a Burger King
A Burger King amerikai anyacége a héten induló új reklámjában folytatja korábban megkezdett közvetítését a „Csirkeszendvics Világbajnokságról”, melyben a cég két prémium szendvicse készül a végső megmérettetésre.