1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az adidas német sportszergyártó megválna TaylorMade golfmárkájától, miután csökken a sportág népszerűsége, és emiatt a termék iránti kereslet is hanyatlik, különösen az Egyesült Államokban.

A TaylorMade legjobb éve 2012-ben volt, akkor a márka 1,4 milliárd euró bevételt hozott, ami tavaly 903 millió euróra csökkent.

A márka eladása a március végével záródott idei első negyedévben 1 százalékkal 275 millió euróra mérséklődött.

Az adidas a múlt héten közölte, hogy éves összehasonlításban 38 százalékkal 350 millió euróra nőtt a cég adózott eredménye az első negyedévben. A bevétel 17 százalékkal 4,8 milliárd euróra emelkedett, árfolyamhatások kiszűrésével 22 százalékos volt a bővülés.

140 éves a Margit-híd, így nézett ki annó

A cég szerdán azt nyilvánosságra hozta, hogy az első negyedévben valamennyi térségben sikerült növelnie az értékesítését, így például Észak-Amerikában 31 százalékkal, Kínában 30 százalékkal, Nyugat-Európában pedig 26 százalékkal, de még a komoly gazdasági gondokkal küszködő Oroszországban is 2 százalékkal bővült az adidas eladása.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!