A TaylorMade legjobb éve 2012-ben volt, akkor a márka 1,4 milliárd euró bevételt hozott, ami tavaly 903 millió euróra csökkent.
A márka eladása a március végével záródott idei első negyedévben 1 százalékkal 275 millió euróra mérséklődött.
Az adidas a múlt héten közölte, hogy éves összehasonlításban 38 százalékkal 350 millió euróra nőtt a cég adózott eredménye az első negyedévben. A bevétel 17 százalékkal 4,8 milliárd euróra emelkedett, árfolyamhatások kiszűrésével 22 százalékos volt a bővülés.
140 éves a Margit-híd, így nézett ki annó
A cég szerdán azt nyilvánosságra hozta, hogy az első negyedévben valamennyi térségben sikerült növelnie az értékesítését, így például Észak-Amerikában 31 százalékkal, Kínában 30 százalékkal, Nyugat-Európában pedig 26 százalékkal, de még a komoly gazdasági gondokkal küszködő Oroszországban is 2 százalékkal bővült az adidas eladása.
MTI