1p

Az adidas német sportszergyártó megválna TaylorMade golfmárkájától, miután csökken a sportág népszerűsége, és emiatt a termék iránti kereslet is hanyatlik, különösen az Egyesült Államokban.

A TaylorMade legjobb éve 2012-ben volt, akkor a márka 1,4 milliárd euró bevételt hozott, ami tavaly 903 millió euróra csökkent.

A márka eladása a március végével záródott idei első negyedévben 1 százalékkal 275 millió euróra mérséklődött.

Az adidas a múlt héten közölte, hogy éves összehasonlításban 38 százalékkal 350 millió euróra nőtt a cég adózott eredménye az első negyedévben. A bevétel 17 százalékkal 4,8 milliárd euróra emelkedett, árfolyamhatások kiszűrésével 22 százalékos volt a bővülés.

140 éves a Margit-híd, így nézett ki annó

A cég szerdán azt nyilvánosságra hozta, hogy az első negyedévben valamennyi térségben sikerült növelnie az értékesítését, így például Észak-Amerikában 31 százalékkal, Kínában 30 százalékkal, Nyugat-Európában pedig 26 százalékkal, de még a komoly gazdasági gondokkal küszködő Oroszországban is 2 százalékkal bővült az adidas eladása.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!