A világ legnagyobb üdítőital-gyártója, múlt héten csütörtökön közölte, hogy piacra dob egy cukormentes energiaitalt, mely egy jelenleg futó termékének a "Full Throttle-nak" (padlógáz) lesz a kistestvére. A lépéssel a cég az amerikai energiaital-piaci szegmensét kívánja erősíteni.
[ajanlo=474][igazitas=left/]Az új termék neve Sugar Free Full Throttle, (vagyis cukormentes padlógáz) lesz, melyet e hónap végén terítenek majd az amerikai boltokban. A tervezett bevezetést egy évvel a Full Throttle piacra kerülése utánra időzítették, mely termékkel a Coca Cola jelenleg az energiaital-piac közel 8 százalékát tudhatja magáénak, írja az MSNBC.
2004-ben a Red Bull az amerikai piac ötven százalékát birtokolta, a Beverage Digest felmérése szerint. A Red Bull márkanevet az ausztriai Red Bull GmbH birtokolja, mely már jelenleg is rendelkezik cukormentes energiaitallal.
Az energiaitalok-piaca az 1990-es évek óta folyamatosan növekszik. Ezt próbálja meglovagolni a Coca Cola is, melyet összefon egy átstruktúrálási folyamattal, hogy növelje egyre gyengülő eladásait és innovatív fejlődéssel emelje üdítőital fogyasztását.
Menedzsment Fórum
Cukormentes energiaitallal csábít a Coca-Cola
A világ legnagyobb üdítőital-gyártója, múlt héten csütörtökön közölte, hogy piacra tervez dobni egy cukormentes energiaitalt, mely egy jelenleg futó termékének, a "Full Throttle-nak" (padlógáz) kistestvére lesz. A lépéssel a cég az amerikai energiaital-piaci szegmensét kívánja erősíteni.