1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Renault állítólag két kínai várossal is tárgyal, hogy ott üzemet építene, az egyik Kanton, mivel ott a francia vállalathoz 44 százalékban tartozó japán Nissannak már - kínai partnerrel fele-fel részvétellel - gyártóbázisa van, de nem ezt bővítenék. Carlos Ghosn Renault-elnök szerint azért kell menni Kínába, mert a piacban óriási fejlődés lehetőségek vannak.

Ghosn azt is közölte, hogy az Egyesült Államokba nem készülnek beruházni, mert fejlesztési prioritásaik India, Kelet-Európa, Dél-Amerika. A Renault egy másik cégvezetője ugyancsak szerdán kijelentette, hogy esetleg a Nissan kapacitásait is felhasználnák olcsó világautójuk, a Logan (Magyarországon Dacia-Logan) gyártására - számolt be az MTI. A Logant legnagyobb mennyiségben ez idő szerint épp a romániai Dacia bázisán szereli a Renault.

A Nissan-Logan gyártás lehetséges helyszíne - egyebe között - Dél-Afrika, Brazília, Törökország, India is lehet, általában azon országok, ahol a Nissannak vannak szerelőüzemei és érdekli őket a Logan. Ez utóbbiból az idén 150 ezer eladására számítanak, de fejlesztéseik az évi egymillió darab termelését célozzák meg.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!