[ajanlo=474][igazitas=left/]Az új Nike kampányban a társaság "nagyfenekű" és "vastag combú" hölgyekkel reklámoztatja sportcikkeit. A reklámmal a cég a valóságost próbálja szembeállítani az ideális kinézettel, közölte Caren Bell, a társaság szóvivője. Ha egy nő tornázik, teste fejlődik és izmosabb lesz, nem pedig modell-vékony, sugallja reklámjaival a márkacég, számolt be az MSNBC.
Ez teljesen beleillik abba a szépségipar által is egyre jobban preferált trendbe, miszerint a "nagy segg" és vastag comb nem szégyen, mondta el Cindi Leive, a Glamour magazin főszerkesztője, aki hozzáfűzte: szeptemberi számukban ők is pont ezt a problémát fogják kivesézni. Tegyük fel, 44-es méretűnek születtél, akkor soha sem leszel 34-os méretű, és bármilyen termék, ami arra ösztönöz, hogy ez szükséges a boldogságodhoz, már nem vonz annyira, tette hozzá Cindi.
A fenti érvelést támasztja alá egy nemrégiben 1000 amerikai nő bevonásával, az Allure magazin által készített felmérés, számolt be az eredményről Nancy Berger Cardone, a magazin kiadója.
A lap szerkesztői elámultak mikor meglátták, hogy a válaszadók 91 százaléka elégedett volt azzal a látvánnyal, amit a tükörben látott. Emiatt a hirdetőknek rá kellett döbbeni: a nők valóságos módon szeretnének megváltozni, nem pedig fantáziaszerűen. "A nők maguk akarnak lenni - csak jobban" - fűzte hozzá Cardone.
Menedzsment Fórum
Dagikkal reklámoz a Nike
Már nemcsak a hajszálvékony modellek képeivel találkozhatunk a magazinokban és a slágerlistákon. A testesebb hölgyek, akiket "valódi embereknek" hívunk, egyre többet szerepelnek hirdetésekben, melyek a tonhaltól kezdve a zsírlerakódás elleni krémig bármit reklámozhatnak.