2p

A Danubius Rádió 2005. március 21-től átalakította hirdetési rendjét: a "klasszikus" reklámblokkok helyett rövidebb, csupán két szpotot tartalmazó, maximum egy perces reklámblokkokat értékesít a jövőben.

A rádió közleménye szerint az új rendszerben a reklámzaj lecsökken, így a hirdetők üzenetei hatékonyabban jutnak el a hallgatókhoz. További előny, hogy a rendkívül rövid reklámblokkok, amiket mindig 5-10 perc zene vagy műsorszám követ, szinte beleolvadnak a műsorfolyamba, és így a hallgatók kisebb eséllyel kapcsolnak át másik csatornára a hirdetések közben.

"Tapasztalataink eddig azt mutatják, hogy mind a hallgatók, mind a hirdetők nagyon pozitívan fogadták a változást" - mondta el a Menedzsment Fórumnak Soós Zoltán, a Danubius Sales House kereskedelmi vezérigazgató-helyettese. "Hasonló hirdetési struktúrával eddig csak egy ausztrál rádió próbálkozott, ahol azt tapasztalták: a hallgatók többségének úgy tűnt, relatíve csökkent a reklámok sugárzására fordított idő."

A hirdetési struktúra változása Soós Zoltán elmondása szerint nem jár áremelkedéssel, sőt az új rendszer a hirdetők számára költséghatékony is, mivel a kétszpotos reklámblokkban minden hirdetés első vagy utolsó lehet - a szokásos húsz százalékos felár nélkül.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!