1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Tarolt a Grey az év leghatékonyabb reklámkampányaival, a cég platina EFFIE díjat kapott a Vodafone számára készített „Netfüggők” kampányért.

A Grey Worldwide Hungary 9 kampánya jutott be a Magyar Reklámszövetség és a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata által rendezett, a nemzetközi és a hazai reklámszakma egyik legrangosabb versenye, az EFFIE döntőjébe.

Az ügynökség által képviselt, a kreatív hatékonyság fontosságát előtérbe helyező filozófia sikerét jelzi, hogy a Grey, a vezető magyar ügynökségek közül egyedülálló módon idén a döntőbe jutott 9 kampánya közül 6-tal EFFIE díjat nyert. A díjazott kampányokat a GlaxoSmithKline, a Veszprémtej Rt, illetve a Vodafone számára készítette a reklámügynökség.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!