Újabb szakmai elismeréseket szerzett a legrangosabb hazai kreatív reklámpályázaton Magyarország piacvezető interaktív ügynöksége.
A kirowski vitte haza a 3. Arany Penge Kreatív Reklámfesztivál összesítésben legjobban szereplő ügynökségének járó megosztott Arany Gordiusz díjat. Az eredmény a három helyezésnek és a további két, shortlist-re került nevezésnek köszönhető. A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége által kiírt verseny online kategóriájában az Axelero Internet rebranding kampánya nyerte az Arany Pengét, Ezüst Pengét kapott a Nestlé Hungária számára készített Chokito site és az azt bevezető online kampány, míg a Renault Hungária Clio márkájához kapcsolódó vírusmarketing-akció Bronz Pengében részesült.
"Kétségtelen, hogy a tavalyi év legjelentősebb digitális teljesítményei közül kerültek ki a győztesek" - kommentálja az eredményeket Pawlowszky Tamás, a kirowski kreatív igazgatója. "Az Axelero márkabevezető kampányának sikerében a stratégiai megközelítés mellett a kreatív eszközhasználat játszott közre leginkább. A Chokito ötletekben tobzódó brandoldalának és online hirdetéseinek legfőbb értékét az adja, hogy órákra magukhoz láncolják a felhasználókat. A Renault kampányának egyedisége pedig abban rejlett, hogy az internet mint médium adta lehetőségek kihasználásával egyszerre tágította ki az offline kampány jelentéstartalmát és hatókörét."
Díjeső hullott a kirowskira
Újabb szakmai elismeréseket szerzett a legrangosabb hazai kreatív reklámpályázaton Magyarország piacvezető interaktív ügynöksége.