1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az online marketing szakemberek szerint az utóbbi idő leghatékonyabb eszköze az e-mail marketing. Jelenleg az egyik legolcsóbb módszer, és felmérések igazolják hatékonyságát. A direkt marketing virtuális térben való alkalmazása azonban számos kérdést vet fel, többek között a hosszútávú hatékonyságét is.

Az ilyen szolgáltatást nyújtó vállalatok, mint például a DoubleClick úgy számol, hogy a rendelkezésre álló technológiával, illetve az általuk fejlesztett szoftverekkel szegmentálható a piac, egészen pontosan targetálható a célközönség, emellett a visszacsatolások is mérhető, így az is, hányan kapták meg a levelet, illetve a küldeményből hányan klikkeletek át.

A szakemberek úgy látják az e-mail marketing most a bannerek kezdeti korszakához hasonló lehetőségeket ígér. Ugyanakkor jelenleg nem lehet összehasonlítani a banner hirdetéseket és az elektronikus levélben küldött reklámokat. A piac mostani állapotában az e-mail minden tekintetben felülmúlja a bannereket, hiszen a költsége a bannerének töredéke, míg az átkattintási arány, és a megtérülés többszöröse annak.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!