2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Walt Disney Co. szerdán bejelentette, hogy új telefonszolgáltatást indít Disney-s tartalommal kiegészítve. A program, amit Disney Mobile-ra kereszteltek, jövőre indul be és elsősorban a családosokat, valamint a növekvő számú mobillal rendelkező gyerekeket célozza meg.

A Walt Disney Co. szerdán bejelentette, hogy telefonszolgáltatást indít Disney-s tartalommal kiegészítve. Az új program, amit Disney Mobile-ra kereszteltek, jövőre indul be és elsősorban a családosokat, valamint a növekvő számú mobillal rendelkező gyerekeket célozza meg.

[ajanlo=276][igazitas=left/]A newsday.com szerint ez a törekvés is csupán egy azok közül az agresszív próbálkozások közül, amellyel a szórakoztatóiparban tevékenykedő cégek új csatornákat keresnek brandjük erősítésére a mobilszolgáltatók pedig megpróbálnak minden eszközt megragadni, hogy új felhasználókat szerezzenek.

A gyermekek - miután gyakorlatilag, a felnőttnek 80 százalékának már van mobiltelefonja - kedvelt célpontjaivá váltak a mobilcégeknek. Az NOP World Technology fogyasztói felmérése szerint Manhattanban a 12 és 14 éves gyerekek 40 százaléka rendelkezik mobilkészülékkel.

Éppen ezért a Nokia már piacra dobta kifejezetten gyerekeknek szánt "Hello Kitty" telefonjait, a Mattel pedig Barbie mobilokkal próbálja meghódítani a 8-14 éves kislányok szívét. De az itthon is sikerrel vetített gyereksorozat, a Sesame Street és a Nickelodeon is igyekszik kihasználni a mobil korszak nyújtotta új megjelenési lehetőségeket.

Kim Kerschner, a Disney szóvivője szerint a telefonokon Disney csengőhangok, grafikák és tartalmak lesznek elérhetőek, de más részletet egyelőre nem közöltek az új szolgáltatással kapcsolatban. Többen bírálták a bejelentést, mivel - szerintük - ez csak egy újabb csatorna a cég számára, hogy hirdetésekkel bombázza a gyerekeket ebben az amúgy is túlságosan reklámok uralta világban. Kerschner szerint azonban itt nem marketingről van szó, hanem kommunikációról és a telefon csak mint kommunikációs eszköz fontos a Disney számára.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!