Pénteken nyitja meg első magyarországi üzletét a Stefanel S.p.a. olasz divatcég. A tervek szerint a Westend City Centerben kialakított üzletet további két fővárosi és egy vidéki egység követi - írja a Napi Gazdaság.
[ajanlo=474][igazitas=left/]A társaság egy áruházat szeretne a Mammutban és egyet a Váci utcában. A vidéki üzlet nyitása azonban egyelőre távolabbi terv.
A társaság itthon is a 20-35 éves jól kereső fiatalokat célozza meg. Árszintjét a Zara fölé kalibrálja, ezért viszont prémium minőséget kínál. A női és férfi divatholmit egyaránt áruló lánc itthon üzleteibe egyenként félmillió eurót fektet.
A magyar cég a romániai leányvállalat alá tartozik, a kelet-európai fejlesztést az ottani igazgató koordinálja. A tervek szerint innen Lengyelországba megy a társaság.
A milánói tőzsdén jegyzett anyavállalat tavaly 807 millió eurós árbevételt ért el, nyeresége 48,2 millió euró volt, amely 14 százalékos növekedést jelent 2003-hoz képest. Az anyacég 35 országban 650 egységet működtet, egy részüket franchise rendszerben - áll a Napi Gazdaságban.
Divat: fiatalok kegyeit keresi a pénteken nyíló Stefanel
Pénteken nyitja meg első magyarországi üzletét a Stefanel S.p.a. olasz divatcég. A tervek szerint a Westend City Centerben kialakított üzletet további két fővárosi és egy vidéki egység követi - írja a Napi Gazdaság.