Az ünnepelt divatkreátor Tom Ford karrierjének új fejezete kezdődött, amikor bejelentették, hogy a divatkirály saját céget alapít és a továbbiakban együttműködésbe kezd a kozmetikai szereiről ismert Estée Lauderrel is. A divat-designer kijelentette továbbá, hogy szeretné felfejleszteni és szélesebb körben árusítani a nevével fémjelzett napszemüvegeket és szemüvegkereteket is, írja a Guardian.
[ajanlo=98][igazitas=left/]Ford, aki nemrég újrafogalmazta a Gucci brandjét, annak korábbi vezérigazgatójával, Domenico De Solle-val fog közös üzletbe. A siker-páros egy éve hagyta ott a céget, miután nem tudtak megegyezésre jutni a francia tulajdonos Pinault Printemps-Redoute-tal.
A Texasból származó Ford 1990-ben csatlakozott a Guccihoz, mint nőiruha-tervező, majd négy év múlva kinevezték kreatív igazgatónak. Tevékenységének 10 éve alatt a Gucci forgalma az évi 230 millió dollárról 3 milliárdosra szökött fel. A megállapodás szerint Ford fogja tervezni az Estée Lauder szépítőszerek csomagolását a jövő karácsonyig, eközben azonban - várhatóan 2006 őszétől - piacra dobja majd a saját cége által gyártott szépségápolási termékeket is.
A cégalapító Estée Lauder család reményei szerint Ford képes lesz megismételni hajdani sikereiket a bőrkisimító szerek piacán, és felfrissíti majd kissé megfáradt brandjüket. Sajtóértesülések szerint a Lauder családban, amely egyébként a mai napig 45 százalékban tulajdonos a cégben, és a szavazatok 88 százalékát birtokolja, komoly meghasonlást okozott Ford alkalmazása.
Menedzsment Fórum
Divatkreátor tervezi majd az Estée Lauder termékek csomagolását
A továbbiakban Tom Ford, a Guccitól önállósodott divattervező fogja kreálni a kissé megkopott fényű Estée Lauder szépségápolási termékeinek csomagolását. A cég Fordtól reméli a forgalom felvirágoztatását.