1p

Az Adidas-Salomon sportruházati cég a következő öt év során megduplázná forgalmát az ázsiai piacon, nyilatkozta a Dow Jones Newswire-nak adott interjújában a cég vezérigazgatója.

[ajanlo=87][igazitas=left/]Herbert Hainer elmondása szerint az Adidas 2009-ig 2 milliárd eurós rekordforgalmat szeretne elkönyvelni a Távol-Keleten. Várhatóan ugyanis tovább folytatódik a tavaly megkezdődött kétszámjegyű növekedés, melynek eredményeként a vállalat 1,12 milliárd dollár forgalmat bonyolított a régióban – ez a globális értékesítés 18 százalékát tette ki.
Az idei év első kilenc hónapjában Ázsiában a növekedés 16 százalékos volt.

A vezérigazgató azt is elmondta, a jövőben a bővülés elsősorban a japán és kínai piacokon lesz számottevő, a termékcsoportok tekintetében pedig továbbra is a futáshoz és a futballhoz kapcsolódó sportfelszerelések vezetik majd az eladási listákat.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!