[ajanlo=87][igazitas=left/]Herbert Hainer elmondása szerint az Adidas 2009-ig 2 milliárd eurós rekordforgalmat szeretne elkönyvelni a Távol-Keleten. Várhatóan ugyanis tovább folytatódik a tavaly megkezdődött kétszámjegyű növekedés, melynek eredményeként a vállalat 1,12 milliárd dollár forgalmat bonyolított a régióban – ez a globális értékesítés 18 százalékát tette ki.
Az idei év első kilenc hónapjában Ázsiában a növekedés 16 százalékos volt.
A vezérigazgató azt is elmondta, a jövőben a bővülés elsősorban a japán és kínai piacokon lesz számottevő, a termékcsoportok tekintetében pedig továbbra is a futáshoz és a futballhoz kapcsolódó sportfelszerelések vezetik majd az eladási listákat.
Menedzsment Fórum
Duplázásra készül az Adidas Ázsiában
Az Adidas-Salomon sportruházati cég a következő öt év során megduplázná forgalmát az ázsiai piacon, nyilatkozta a Dow Jones Newswire-nak adott interjújában a cég vezérigazgatója.