- Ha újak vagyunk az e-learningben, kezdjük kicsiben. A Forrester Research szerint (www.forrester.com), a munkavállalók csupán 30%-a foglalkozik azzal, hogy elvégezzen egy e-learning kurzust. Ilyen statisztikákkal (és más hasonlóan rosszakkal) nem csupán bölcs dolog óvatosan külső segítséget választani, de kényszerítő, hogy limitáljuk kezdeti pénzügyi kötelezettségeinket alacsonyan, vagy egy nagyobb részeként.
5.
Az ilyen kommunikáció nem nyitja-e ki a kérdezősködés, a találgatás(second-guessing) és az időpocsékolás Pandora szelencéjét? Ironikusan, a kommunikáció elmaradása sokkal valószínűbb, hogy késlelteti a haladást - vagy még rosszabb következményekkel jár. Az érték lejegyzés az a tény, ami precízen definiálja és megállapítja a szerepeket és kötelezettségeket a vezetőségben, ami segít elfogni kiemelkedő, ha nem tekintélyes, számú zsákmányt később.
6.
Már néhány mai Tanulási tartalom menedzsment rendszer csinál korszerűsítő e-tanfolyamokat, ami mindenkinek meglepetés, aki néhány percet befektet a tanulásba, hogyan is kell így csinálni. Továbbá, a legtöbb házon belüli képzés személyzete alkalmas előzetes tervek elkészítéséhez e-learning és blended learning tanfolyamok számára. A házon belüli tervezés létrehozása folytán, egy külső tervezési tanácsadó részvételét (és költségét) limitálni lehet, hogy gondoskodjunk visszacsatolásról az előzetes tervezéshez, és hogy kihangsúlyozzuk átfogó hatékonyságát.