2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Mobilpont Direkt Marketing Ügynökség e-mailes piackutatást végzett a multivitaminok fogyasztásáról, az eredmények szerint az új direkt kommunikációs eszközök hatékonyan használhatók a gyors és célzott piackutatáshoz.

A Panmedia megbízásából végzett kutatás célja az volt, hogy felmérje a 18-49 év közötti nok multivitaminokról alkotott véleményét és tájékozottságát. A Mobilpont adatbázisából leválogatott 5000 célcsoportba tartozó no kapta meg a kérdoívet e-mailen keresztül. A felmérés 3 nap alatt zajlott le, és a nyári idoszak ellenére a válaszadási arány több, mint 10%-os volt. A módszer tehát bizonyította, hogy az e-mailes kutatás gyors, de hatékony tud lenni. A válaszadást megkönnyítette és gyorsította az, hogy a válaszadóknak nem kellett demográfiai kérdésekre válaszolniuk, mivel az azonosítójuk megadásával könnyen visszakereshetoek voltak ezek az adatok.

A kutatás eredménye azt mutatja, hogy korcsoporttól függetlenül a megkérdezettek számára a multivitaminok fogyasztásánál az egészség megorzése a legfontosabb. Ez a kutatás is bizonyította, hogy az új direkt kommunikációs eszközök, mint az SMS és az e-mail, melyek már kipróbáltan használnak promóciós kampányokhoz (pl. Rexona, Philips) gyorsan és célzottan bevetheto piackutatásra is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!