2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Mobilpont Direkt Marketing Ügynökség e-mailes piackutatást végzett a multivitaminok fogyasztásáról, az eredmények szerint az új direkt kommunikációs eszközök hatékonyan használhatók a gyors és célzott piackutatáshoz.

A Panmedia megbízásából végzett kutatás célja az volt, hogy felmérje a 18-49 év közötti nok multivitaminokról alkotott véleményét és tájékozottságát. A Mobilpont adatbázisából leválogatott 5000 célcsoportba tartozó no kapta meg a kérdoívet e-mailen keresztül. A felmérés 3 nap alatt zajlott le, és a nyári idoszak ellenére a válaszadási arány több, mint 10%-os volt. A módszer tehát bizonyította, hogy az e-mailes kutatás gyors, de hatékony tud lenni. A válaszadást megkönnyítette és gyorsította az, hogy a válaszadóknak nem kellett demográfiai kérdésekre válaszolniuk, mivel az azonosítójuk megadásával könnyen visszakereshetoek voltak ezek az adatok.

A kutatás eredménye azt mutatja, hogy korcsoporttól függetlenül a megkérdezettek számára a multivitaminok fogyasztásánál az egészség megorzése a legfontosabb. Ez a kutatás is bizonyította, hogy az új direkt kommunikációs eszközök, mint az SMS és az e-mail, melyek már kipróbáltan használnak promóciós kampányokhoz (pl. Rexona, Philips) gyorsan és célzottan bevetheto piackutatásra is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!