1p

A magyar háztartások 5 százalékkal több úgynevezett szeletes csokoládét vásároltak 2002. január-októberében, míg a táblás csokoládé értékesített mennyisége 2 százalékkal csökkent az előző év azonos időszakához viszonyítva - derül ki a GfK Piackutató Intézet felméréséből.

A GfK közleménye szerint a szeletes csokoládéra 2002 első tíz hónapjában 16 százalékkal többet költött a lakosság, mint az előző év azonos időszakában. A piackutató szerint 2002-ben várhatóan a háztartások által vásárolt szeletes csokoládé mennyisége eléri a 9 ezer tonnát, értékben pedig a 14 milliárd forintot.

Táblás csokoládéra - bár kevesebb mennyiséget vásároltak a háztartások - 4 százalékkal többet költöttek, mint 2001 első tíz hónapjában. A piackutató intézet szerint 2002-ben várhatóan a háztartások által vásárolt mennyiség eléri a 6,5 ezer tonnát, értékben pedig a 8,5 milliárd forintot. A háztartások által vásárolt táblás csokoládé mennyisége 2001-ben 6 százalékkal nőtt, a szeletes csokoládé értékesített mennyisége pedig 4 százalékkal haladta meg a 2000-es szintet.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!