Az MRSZ a közelmúltban összefogásra szólította fel szakmai társszervezeteit, valamint a média és a reklámszakma szereplőit, olvasható a lapunkhoz eljuttatott közleményből.
Az együttműködés célja, hogy a hazai piacon működő ügynökségek, médiumok és márkák (illetve a mögöttük munkálkodó megrendelők), a Reklámhét több helyszínen zajló rendezvényei alatt egységes egészként szóljanak a fogyasztókhoz, a sajtóhoz és a törvényalkotókhoz.
A Reklámhét nem más, mint a reklámszakma tevékenységének, eredményeinek, sikereinek és kihívásainak bemutatására hivatott rendezvénysorozat. Az esemény tematikus kiállításokkal, előadásokkal, a márkák evolúciójának bemutatásával emberközelivé kívánja tenni a hirdetések, kampányok és stratégiák azon oldalait, amelyek a fogyasztók számára általában ismeretlenek. A rendezvény azzal a szándékkal született, hogy felhívja az emberek figyelmét a reklám gazdaságélénkítő szerepére, megértesse a fogyasztókkal a reklám törvényszerűségeit, eloszlassa a tévhiteket, valamint hogy megünnepelje a reklámokat alapvetően meghatározó kreativitást.
A rendezvény során a publikum számos nyitott és ingyenes fórumon, előadássorozaton, kiállításon vehet részt. A programok célja, hogy a reklámszakma értékes múltbéli, de meghatározó jelenkori és jövőbeni szerepére is felhívják a figyelmet.