1p

2010 végén tenderen választotta ki a Raiffeisen Bank online ügynökségi partnerét. A győztes ügynökség felel a pénzintézet online kommunikációs tevékenységéért.

A Neo Interactive nyerte a tendert, amelyet követően az eddigi három keretszerződött ügynökség helyett immár egyetlen partnert bízott meg a bank. Így 2011. január 1-jétől az online kampány-feladatokat, illetve májustól a social médiás tanácsadói feladatkört is a neo veszi át.

A digitális specialista az elmúlt két évben is folyamatosan dolgozott a banknak egyebek mellett a megtakaritok.hu Év Honlapja különdíjat nyert weboldalon, a Közösen CSR-program online kommunikációján vagy például digital signage LCD-filmeken. A zártkörű meghívásos tenderen hat cég vett részt, köztük a bankkal 2010-ben szerződésben állók.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!