2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Összesen hat cég nyújtotta be jelentkezését a BKV elektronikus jegy és bérletrendszer bevezetésére kiírt 20 milliárd forintos pályázatán. Győztest augusztus közepén hirdetnek, a rendszer tesztelése 2006 elején kezdődhet meg, értesült a Világgazdaság.

Összesen hat vállalat nyújtotta be jelentkezését a BKV elektronikus jegy és bérletrendszer bevezetésére kiírt 20 milliárd forintos pályázatán. Győztest augusztus közepén hirdetnek, a rendszer tesztelése 2006 elején kezdődhet meg, értesült a Világgazdaság.

[ajanlo=101][igazitas=left/]A BKV május 27-ig dönt arról, melyik öt cég szállhat versenybe az elektronikus jegy- és bérletrendszer (e-ticketing) tenderén. Eddig fővállalkozóként az EDS Magyarország Kft. - Compuworks, a MÁV Informatikai Kft., a Sagem Magyarország Kft., a Scheidt & Bachmann GmbH, a T-Systems és a Telvent GIT SA jelentkezett a kiírásra.

Közülük kizárólag a MÁV Informatikai Kft. tisztán magyar hátterű, amely alvállalkozói között az IBM, a Siemens, a HMEI és az amerikai Cubic szerepel. Utóbbi a világ egyik legnagyobb díjbeszedőrendszer-szállítója.

A Világgazdaság információi szerint a beruházás összköltsége 20 milliárd forint. A tendert még decemberben írta ki a BKV, a május végi rostán túljutott érdeklődők június közepéig adhatják be pályázataikat, győztest augusztus közepén hirdetnek, a tesztelés 2006 elején kezdődhet meg. A rendszert először a metrón vezetik be, majd a HÉV-vonalakon, s végül a felszíni hálózatokon.

A bérletek műanyag alapú, feltölthető csipkártyák lesznek, a jegyek pedig papíralapúak, de szintén feltölthetők. A rendszer segítségével követni lehet majd a fogyasztói szokásokat, a BKV pedig növelheti bevételeit. A győztes pályázó kiépíti és 10-15 évig üzemelteti majd a hálózatot, amiért a BKV rendelkezésre állási díjat fizet. A rendszer ezután a közlekedési társaság tulajdonába kerül, írja a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!