1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A közterületi reklámozásban eddig még nem alkalmazott - ám a visszajelzések alapján nagyon sikeres - módot választott a Benetton, új váci utcai üzletházának bevezető kampánya során.

2002. szeptemberében a Ferenciek terén levő metróállomás teljes területén csak Benetton plakátok kerültek kihelyezésre. Az "Egy peron, egy ügyfél" gondolata Magyarország piacvezető közterületi médiaügynökségétől, a Multireklámtól származik, ahogyan az értékesítésre került felületek is. A kampány érdekessége, hogy a közterületen általában használatos reklámfelületek, így a peron (84 db), az óriásplakát és city-light felületek mellett, egy speciális felület is helyet kapott a reklámozásban, ez pedig a mozgólépcső feletti felület, mely hatalmas méreteivel (295*275 cm) igencsak figyelemfelkeltő volt. Balusztrád és padlómatrica tette teljessé a kampányt, melynek kreatív munkálatait a Gramy Reklámügynökség végezte. A Multireklám többségi tulajdonosa a legnagyobb magyar tulajdonban levő M Csoport Holding Kft.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!