1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A közterületi reklámozásban eddig még nem alkalmazott - ám a visszajelzések alapján nagyon sikeres - módot választott a Benetton, új váci utcai üzletházának bevezető kampánya során.

2002. szeptemberében a Ferenciek terén levő metróállomás teljes területén csak Benetton plakátok kerültek kihelyezésre. Az "Egy peron, egy ügyfél" gondolata Magyarország piacvezető közterületi médiaügynökségétől, a Multireklámtól származik, ahogyan az értékesítésre került felületek is. A kampány érdekessége, hogy a közterületen általában használatos reklámfelületek, így a peron (84 db), az óriásplakát és city-light felületek mellett, egy speciális felület is helyet kapott a reklámozásban, ez pedig a mozgólépcső feletti felület, mely hatalmas méreteivel (295*275 cm) igencsak figyelemfelkeltő volt. Balusztrád és padlómatrica tette teljessé a kampányt, melynek kreatív munkálatait a Gramy Reklámügynökség végezte. A Multireklám többségi tulajdonosa a legnagyobb magyar tulajdonban levő M Csoport Holding Kft.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!