2002. szeptemberében a Ferenciek terén levő metróállomás teljes területén csak Benetton plakátok kerültek kihelyezésre. Az "Egy peron, egy ügyfél" gondolata Magyarország piacvezető közterületi médiaügynökségétől, a Multireklámtól származik, ahogyan az értékesítésre került felületek is. A kampány érdekessége, hogy a közterületen általában használatos reklámfelületek, így a peron (84 db), az óriásplakát és city-light felületek mellett, egy speciális felület is helyet kapott a reklámozásban, ez pedig a mozgólépcső feletti felület, mely hatalmas méreteivel (295*275 cm) igencsak figyelemfelkeltő volt. Balusztrád és padlómatrica tette teljessé a kampányt, melynek kreatív munkálatait a Gramy Reklámügynökség végezte. A Multireklám többségi tulajdonosa a legnagyobb magyar tulajdonban levő M Csoport Holding Kft.
Egy peron, egy ügyfél
A közterületi reklámozásban eddig még nem alkalmazott - ám a visszajelzések alapján nagyon sikeres - módot választott a Benetton, új váci utcai üzletházának bevezető kampánya során.