2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az amerikai játékgyártó Mattel Inc. hétfőn bejelentette hogy konszolidálja Mattel és Fisher-Price brandjeit, melyet Brands néven visz tovább.

Ez az utóbbi évek során a második alkalom, hogy a Barbie babáiról és Hot Wheels játékautóiról ismert Mattel kénytelen újjászervezni vállalati szerkezetét, mert a játékpiacot is a dráguló alapanyagok és a megnövekedett verseny jellemzi. 2003. februárjában a vállalat már konszolidálta a fiúknak és lányok szórakoztató-divízióit egyetlen márka, a Mattel alatt, ezzel is felrázva a top menedzsmentet és leépítve pár munkahelyet, írja a Reuters.

Ezután Matthew Bousquette-et nevezték ki az új egység vezetésére. A mostani bejelentést követően a Mattel úgy tájékoztatott, hogy Matthew Bousquette feladata ezentúl más üzleti területen folytatódik, míg a korábbi Fisher-Price elnök Neil Friedmant nevezték ki az új, közös márka élére. A bejelentés pont egy héttel a vállalat szokásos harmadik negyedéves jelentése előtt jött ki. Júliusban a társaság gyengülő eladásokat prezentált, legfőképp a Barbie-eladások zuhantak, az év hátralevő részében is erős piaci versenyt prognosztizálnak. A társaság részvényei hétfőn 16,27 dolláron zártak.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Disney-mobilokkal szédítenék a gyerekeket az USA-ban
A Harry Potter milliárdos branddé nőtte ki magát

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!