2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Hat és fél millió bloggert fog kiszolgálni az új vállalat, amely a professzionális SixApart, és a fiatalok közösségeként működő LiveJournal egyesülésével jön létre.

Hat és fél millió bloggert fog kiszolgálni az új vállalat, amely a professzionális SixApart, és a fiatalok közösségeként működő LiveJournal egyesülésével jön létre.

Két olyan vállalat jelentette be egyesülését csütörtökön, amelyek kulcsszerepet játszottak abban, hogy az internetes webnaplók, a blogok rendkívül népszerűvé és elterjedté váltak az elmúlt években, írja az International Herald Tribune. Az egyik legnépszerűbb webnapló-író szoftver, a Movable Type, és az ezen alapuló blogszolgáltatás, a Typepad gazdája, a Six Apart vásárolja fel a Danga Interacive-ot, amely a LiveJournal nevő bloggerközösséget üzemelteti. Azt, hogy mennyért, egyelőre nem hozták nyilvánosságra.

Az egyesüléssel létrejövő vállalat a blogoszféra jelentős részét kitevő 6,5 millió felhasználó számára nyújt majd szolgáltatásokat. A két cégnek nagyon más a profilja. A Trott-házaspár által 2001-ben alapított SixApart a magas szintű, kifinomult szolgáltatásokat igénylő ügyfelekre specializálódott: többek közt a Walt Disney és a Nokia blogjai is az ő szoftvereikkel működnek.

Ezzel szemben a LiveJournal-t hobbiból indította Brad Fitzpartick 19 éves korában, 1999-ben egy nagyon egyszerű, nyílt forráskódú programmal. A szolgáltatás több, mint öt és fél millió felhasználója többségében tizen- vagy huszonéves, és a SixApart éppen ebben a korosztályban lát kiemelkedő üzleti lehetőséget. Fiztpatrick a saját weboldalán nem csinált titkot belőle, hogy azért adja el a cégét, mert elege van a vállalkozósdiból, és inkább a kreatív fejlesztésekkel akar foglalkozni.

A weblogok ugyan kezdetben csak öncélúan írt, személyes webnaplók voltak, de az elmúlt néhány évben befolyásos információforrássá nőtték ki magukat, amelyek lekörözték a hagyományos médiákat a hírszolgáltatásban. A legutóbbi felmérések szerint az internetező amerikaiak 27 százaléka rendszeresen olvas, 7 százaléka pedig ír is weblogokat.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!