1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Túl sok reklám került a Viacom érdekeltségébe tartozó Nickelodeon csatorna adásába. Az amerikai gyerekcsatornát a hatóságok 1 millió dollár büntetés kifizetésére kötelezték, írja a Mediaweek.

A Federal Communications Commission szervezet ítélete szerint a Viacom túllépte a gyerekműsorokra vonatkozó előírásban rögzített reklám maximumot. Ezért a médiacéget a hatóság 1 millió dollár büntetés befizetésére kötelezte, illetve a jövőbeni műsorokból az adó köteles kivágni az 1021 darab, harminc másodperces szpotnak megfelelő reklámidőt. Az ABC Family Channel szintén túl sok reklámot tett a gyerekeknek szóló műsoraiba, és ezért félmillió dollár büntetést kell majd kifizetnie.

Az FCC az amerikai tévéadók fiatalkorúaknak szóló programjait átfogó vizsgálata után ítélte túl soknak a Nickelodeonon és az ABC Family Channelen található reklámokat. Ez utóbbi társaság bejelentette, hogy a hasonló hibák elkerülése érdekében a jövőben egy plusz számítógépes programmal ellenőrzi a reklámidőt.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!